Tyto obchodní podmínky blíže vymezují vztah mezi námi, společností RADANA, s.r.o. se sídlem Banská Bystrica, Námestie Slobody 9, PSČ 974 01, IČO: 45927961, zapsanou u OS BB, oddíl Sro, vložka č.: 19230/S , jako prodejcem a provozovatelem internetového obchodu www.skvelynakup.sk, a Vámi, naším zákazníkem, který s námi uzavírá kupní smlouvu.

Kupní smlouva (nákup) se uzavírá takto: zákazník si v e-shopu skvelynakup.sk vybere požadované zboží a vloží je do košíku. Poté klikne na ikonu košíku, vybere způsob dopravy, klikne na ikonu objednávky a vyplní požadované údaje. Jméno, adresa, kontakt. Klikne na ikonu pokračovat. Nakonec musí zaškrtnout políčko o souhlasu s obchodními podmínkami a kliknutím na ikonu odeslat objednávku s povinností zaplatit. Tím se objednávka vytvoří a odešle. Pokud jste si zvolili platbu bankovním převodem, je třeba ji provést neprodleně. V případě platby kreditní kartou budete po zadání objednávky přesměrováni na platební bránu, kde vyplníte údaje o své kreditní kartě a provedete platbu.

K našim zákazníkům přistupujeme důsledně a poskytujeme jim stejné výhody, ať už jsou spotřebiteli, nebo ne. Proto se na všechny naše zákazníky vztahují pravidla uvedená v těchto podmínkách.

Tyto obchodní podmínky jsou určeny především pro nákup zboží prostřednictvím našeho internetového obchodu. Platí přiměřeně i pro nákup zboží prostřednictvím zákaznické linky.

2. Kupující má právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí, pokud je nepoškozené. Pokud je zboží používáno nad rámec běžného testování a zboží již nemůže být prodáváno jako nové, má prodávající nárok na náhradu vzniklé škody.

Při online objednávce uveďte následující údaje:

Pokud kupujete jako soukromá osoba, uveďte své jméno a adresu. Současně uveďte své telefonní číslo a e-mail. Pokud nakupujete jako firma, uveďte také název firmy, DIČ, IČO a místo podnikání.

3. Po odeslání objednávky bude vaše objednávka zpracována a na váš e-mail bude zasláno potvrzení o přijetí objednávky. Stav své objednávky můžete sledovat ve svém uživatelském profilu.

4. Zboží doručujeme v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin, o přesném čase doručení vás bude informovat kurýr. V případě, že jste si zvolili doručení poštou, pošťák se vám pokusí zboží doručit (aniž by vás kontaktoval).V případě, že vás nezastihne, zanechá vám lístek o uložení, s nímž si můžete zásilku vyzvednout na poště.

5. Pokud je zboží dodáváno smluvním dopravcem, dává kupující prodávajícímu právo prodat dopravci minimální osobní údaje nezbytné pro bezproblémové dodání zboží (jméno, adresa, telefon).

6. Při převzetí zboží obdržíte doklad o převzetí zboží, který je zároveň dokladem o zaplacení zboží v případě platby na dobírku.

7. Zákazník jako soukromá osoba (nepodnikatel) má v souladu se zákonem možnost odstoupit od smlouvy do 14 pracovních dnů od převzetí zboží. Kupující má právo zboží po převzetí v této lhůtě rozbalit a vyzkoušet podobně jako při nákupu v běžném kamenném obchodě. Vyzkoušet však neznamená začít zboží používat a po několika dnech ho vrátit prodejci. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, vyplňte prosím formulář pro odstoupení od smlouvy. Stáhnout si ji můžete zde. Zakoupené zboží zašlete zpět na adresu sídla společnosti spolu s dokladem o koupi na vlastní náklady. Doporučujeme následující službu: zasilkovna.cz/odeslani. (je to dobrý a nejlevnější způsob vrácení zboží) Při zasílání poštou nás prosím informujte o odeslání spolu s číslem zásilky. V opačném případě se o zásilce nemusíme dozvědět a nebude doručena. Ne vždy obdržíme oznámení.) Při vracení zašlete zboží nepoškozené, včetně dokumentace, příslušenství atd. Prodávající se zavazuje vrátit kupujícímu cenu zaplacenou za příslušné zboží do 14 kalendářních dnů od obdržení vráceného zboží stejným způsobem, jakým bylo zboží zaplaceno, pokud zákazník nepožádá o jiný způsob.

V souladu se zákonem nemůže zákazník odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
(a) poskytnutí služby, pokud bylo poskytování služby zahájeno se souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
(b) prodej zboží vyrobeného podle specifických požadavků zákazníka nebo zboží určeného speciálně pro jednoho zákazníka nebo zboží, které vzhledem k jeho vlastnostem nelze vrátit;
(c) prodej audiovizuálního díla, zvukového záznamu nebo zvukově obrazového záznamu uměleckého výkonu nebo multimediálního díla, které spotřebitel rozbalil, nebo počítačového programu, pokud byl nainstalován.

8.Cena je vždy potvrzena přímo v objednávce, která je doručena na e-mail kupujícího. Všechny ceny zboží a služeb a všechny poplatky v internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH. Všechny propagační akce platí do vyprodání zásob, pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak.

9. Povinnost převzít spotřebič zpět nese jeho dovozce do Slovenské republiky. Spotřebiče můžete bezplatně odevzdat ve sběrném dvoře, jehož seznam vede obecní úřad v místě vašeho bydliště.

10. Na zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Reklamované zboží zašlete na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním protokolem, který si můžete stáhnout zde:

Reklamační protokol Vláskom.sk.pdf . Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě a to do 30 dnů.

11. Prodávající neodpovídá za pozdní dodání zboží způsobené kurýrní službou nebo nesprávnou adresou kupujícího. Kupující je povinen zboží při převzetí od dopravce/kurýra důkladně zkontrolovat a převzetí zboží potvrdit podpisem na dokladu o převzetí zboží. Reklamace v případě nedodání zboží z viny kurýra nebo poškození zboží způsobeného kurýrní službou musí být v těchto případech uplatněny přímo u kurýrní služby.

Poškozené zboží kupující od kurýra nepřevezme a poškození poznamená na potvrzení o převzetí zboží. Reklamace mechanického poškození zboží způsobeného přepravou, jehož převzetí bez závad potvrdil kupující pracovníkovi kurýrní služby, nebude prodávajícím uznána jako oprávněná a plnění z takové reklamace nebude kupujícímu poskytnuto.

12. Kupující má právo zrušit objednávku bez udání důvodu kdykoli před odesláním zboží e-mailem nebo telefonicky. V případě nedodání zboží z důvodu vyšší moci nebo z důvodu ukončení jeho výroby prodávající neprodleně informuje kupujícího o důvodu nedodání. Prodávající je povinen zajistit možnost dodání náhradního zboží. Kupující má právo odmítnout možnost dodání náhradního zboží a odstoupit od objednávky uvedeného zboží. V případě zaplacení kupní ceny nebo její části budou po zrušení objednávky finanční prostředky vráceny kupujícímu do 14 dnů bankovním převodem na účet kupujícího.

13. Prodávající má právo zrušit objednávku, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě uvedené v těchto obchodních podmínkách nebo za cenu uvedenou v internetovém obchodě, pokud se s kupujícím nedohodne na náhradním plnění. O zrušení objednávky bude kupující informován telefonicky nebo e-mailem.

Pokud Kupující již zaplatil část nebo celou kupní cenu za zrušenou objednávku Zboží, bude mu tato částka vrácena neprodleně po zrušení objednávky, a to bankovním převodem na účet určený Kupujícím.

14. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami obchodu.

15. Pokud kupující zvolí způsob platby bankovním převodem a prodávající odešle kupujícímu zboží před tím, než kupující uhradí fakturu, aby urychlil vyřízení objednávky, je kupující povinen převést peníze za zboží do 24 hodin po dodání zboží. V opačném případě si prodávající vyhrazuje právo vymáhat pohledávku soudní cestou. Zboží zůstává majetkem prodávajícího až do úplného zaplacení faktury.

16.Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto Všeobecných nákupních podmínek. Povinnost písemně oznámit změnu Všeobecných nákupních podmínek je splněna jejím umístěním na internetových stránkách www.skvelynakup.sk. Tyto nákupní podmínky jsou platné od 22.1.2020 a plně nahrazují předchozí nákupní podmínky. Vyhrazujeme si právo změnit podmínky nákupu bez předchozího upozornění.

OBECNÉ INFORMACE

I.         Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit zákazníkovi účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku nejpozději do 48 hodin.

II.       SOI, http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi, je v případě sporu předmětem mimosoudního řízení nebo předmětem pro vyřizování stížností zákazníků. Spor lze vyřešit online. 

III.     Smlouva je uzavřena ve slovenském jazyce a řídí se právním řádem Slovenské republiky. Místem plnění je Slovensko.

IV.     Všechny ceny produktů a služeb jsou uvedeny včetně DPH, která je platná v době odeslání objednávky. V případě, že dojde ke změně DPH před uzavřením kupní smlouvy nebo odesláním zboží, je zákazník povinen uhradit nedoplatek kupní ceny s ohledem na zákazníkem zvolený způsob platby, nebo prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mailovou zprávu s žádostí o sdělení, kde může zákazník přeplatek kupní ceny uhradit. K dodání zboží musí být přiložen daňový doklad. Prodávající může daňový doklad zaslat také elektronicky v e-mailu o odeslání objednávky. Všechny ceny zboží, včetně akčních cen, jsou platné do odvolání nebo vyprodání zásob.

Cookies

Neradi obťažujeme, ale aby sme Vám mohli čo najlepšie poslúžiť, potrebujeme súhlas na využitie jednotlivých typov súborov cookies. Súhlas s využitím všetkých cookies nám udelíte kliknutím na „OK“. Pokiaľ si prajete súhlas odmietnuť, alebo ho viac špecifikovať, použite prosím ďalšie voľby.

NastaveníNesouhlasímSouhlasím