Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky společnosti RADANA, s.r.o. pro internetový obchod www.hairplanet.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky blíže vymezují vztah mezi námi, společností:
RADANA, s.r.o.
Námestie Slobody 9, 974 01 Banská Bystrica, Slovenská republika
IČO: 45927961, DIČ: 2023142429
Zapsaná v obchodním rejstříku u Okresního soudu v Banské Bystrici, oddíl Sro, vložka č.: 19230/S
Email: info@hairplanet.cz
Web: www.hairplanet.cz
Jako provozovatel internetového obchodu www.hairplanet.cz, a Vámi, naším zákazníkem, který s námi uzavírá kupní smlouvu.
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY
Kupní smlouva (nákup) se uzavírá takto:
Zákazník si v e-shopu www.hairplanet.cz vybere požadované zboží a vloží je do košíku. Poté klikne na ikonu košíku, vybere způsob dopravy, klikne na ikonu objednávky a vyplní požadované údaje (jméno, adresa, kontakt). Následně klikne na ikonu pokračovat a nakonec zaškrtnutím políčka o souhlasu s obchodními podmínkami a kliknutím na ikonu „odeslat objednávku s povinností zaplatit“ objednávku vytvoří a odešle. V případě platby bankovním převodem je třeba provést platbu neprodleně. V případě platby kreditní kartou budete po zadání objednávky přesměrováni na platební bránu, kde vyplníte údaje o kreditní kartě a provedete platbu.
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení e-mailem. Stav své objednávky můžete sledovat ve svém uživatelském účtu.
3. CENA A PLATBA
Všechny ceny zboží a služeb jsou uvedeny včetně DPH a platné v okamžiku objednání. Platba je možná následujícími způsoby:
-
Online platba kartou
-
Bankovní převod
-
Dobírka (při převzetí zboží)
4. DODACÍ PODMÍNKY
Zboží doručujeme během pracovních dnů od 8:00 do 17:00 hodin prostřednictvím kurýrních služeb. Přesný čas doručení vám bude sdělen kurýrem. Pokud si zvolíte doručení na výdejní místo Zásilkovna nebo Zásilkovna Z-Box, je nutné si zásilku vyzvednout podle pokynů od Zásilkovny a ve stanovené lhůtě.
V případě, že si zásilku nevyzvednete a ta se nám vrátí zpět, vyhrazujeme si právo na náhradu nákladů na dopravu ve výši 120 Kč, která vám bude fakturována.
5. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)
Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s Nariadením GDPR (EU) 2016/679 a zákonem č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Účel zpracování osobních údajů:
-
Vyřízení objednávky, doručení zboží a vystavení daňových dokladů.
-
Zasílání obchodních oznámení (pouze na základě souhlasu).
-
Komunikace se zákazníky ohledně objednávek a poskytování dalších služeb.
Příjemci osobních údajů:
Osobní údaje mohou být zpřístupněny našim partnerům a poskytovatelům služeb, kteří nám pomáhají při provozování e-shopu (např. GLS Slovakia, Zásilkovna, poskytovatelé analytických nástrojů jako Google Analytics, a Heureka Shopping s.r.o. pro zasílání dotazníků spokojenosti).
Podrobnosti o ochraně osobních údajů naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
6. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží, bez uvedení důvodu. Tuto lhůtu můžete prodloužit, pokud zboží obdržíte později.
Pokud se rozhodnete zboží vrátit, vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy, který najdete zde. Zboží odešlete na naše sídlo na vlastní náklady, nepoškozené a v původním obalu.
7. VÝJIMKY Z ODSTOUPENÍ
Odstoupit od smlouvy není možné v následujících případech:
-
Poskytování služby, pokud byla služba zahájena se souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení.
-
Prodej zboží vyrobeného podle specifických požadavků zákazníka nebo zboží, které není možné vrátit (např. kosmetika, produkty s hygienickým obalem).
-
Prodej audiovizuálních děl, zvukových nahrávek nebo multimediálních děl, které byly otevřeny nebo nainstalovány.
8. REKLAMACE A ZÁRUKA
Na zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Pokud dojde k vadám na zboží, máte právo na reklamaci. Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo zasláním reklamovaného zboží na naši adresu spolu s reklamačním formulářem, který si můžete stáhnout zde. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
9. STORNO OBJEDNÁVKY A NEDOSTUPNOST ZBOŽÍ
Objednávku můžete zrušit kdykoli před odesláním zboží, a to e-mailem nebo telefonicky. V případě, že není možné zboží dodat z důvodu vyprodání nebo ukončení výroby, budeme vás informovat a nabídneme náhradní řešení. Pokud zboží nebude možné nahradit, bude vám vrácena částka do 14 dnů na váš bankovní účet.
10. ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Pokud dojde k neshodám, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI) pro mimosoudní řešení sporů. Více informací o mimosoudním řešení sporů najdete na webu ČOI zde.
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 13. 4. 2025 a mohou být aktualizovány. O změnách budete informováni na stránkách www.hairplanet.cz.